برخی اوقات نقش و اهمیت بسته بندی دست کم گرفته میشود. بی هیچ تأمل و تفکری بسته بندی محصول خریداری شده را باز میکنیم. غافل از آن که بسته بندی محصول پیام ها و ناگفته های بسیاری را به ضمیر ناخودآگاه ما مخابره میکند و تا حد زیادی تصمیم ما را برای خرید یک محصول تحت تأثیر قرار میدهد. بسته بندی، عنصر بسیار قدرتمندی است که ما را نسبت به خرید یک محصول تشویق و ترغیب میکند . در این پروژه طراحی لوگو و بسته بندی برند سورین که یک شرکت تولید کننده و صادر کننده زعفران است بررسی و تحلیل میشود .
در طراحی بسته بندی این محصول از طرح آبرنگی زعفرانی و استفاده از تصویر گل زعفران و استفاده از خطوط شکسته در بک گراند طرح و پالت رنگی بنفش و زرد زعفرانی استفاده شده است .