لوگو پروکا Proca

گرادینت جذاب ، لوگوتایپ برجسته

یکی از اصلی‌ترین مشکلات اکثر شرکت‌ها در اجرای فرایند بازاریابی محتوا، صرف هزینه زیاد در تولید محتوا و نرسیدن به نتیجه دلخواه است. دلیل این عدم اثربخشی، تمرکز بر تولید محتوا با حجم بالا بدون در نظرگرفتن نیاز و مسئله مخاطبان و همچنین میزان فعالیت رقبا در حوزه محتوا است .

پروکا یک سامانه آنلاین تولید و ایده پردازی فرا محتوا میباشد که با تحلیل و بررسی نیازهای کسب و کار شما و ارایه نقشه راه زمان بندی شده در جهت رشد و توسعه کسب و کار شما قدم بر میدارد . در طراحی انجام شده لوگومارک به صورت نمادی از متن و محتوا است و به سادگی رسالت لوگو را انجام و مفهوم برند را منتقل میکند .

اطلاعات پروژه

  • نام برند | پروکا | Proka
  • حوزه فعالیت | ارایه و تولید فرا محتوا
  • زمان پروژه | بهمن ۱۳۹۶
  • مدیر هنری و اجرا | سعید یوسفی